Saturday, November 1, 2008

SeNamRoBikThoN..

Again,again,again..aku gak..mne wafa n nadira ni? siap korg kat skewl nnti..aku yg komp rosak ni pon leh on9, tapi korang..hampeh gler! Maybe dorg ngah wat revision kot..lantak r..
ni cte da lme da..tp x post sbb bz gle..sori ..so, ni la aku nk cte..bg org len maybe rse cm best je event ni..bg aku, ntah la..x sgt..aku rse klau event ni x wujud msti aku x...hurm..cmne nk ckp ek?? xpe r..ni hal peribadi..
back 2 the topic..ow yeah..event ni brlangsung pada 19 Okt(Ahad)..kn da ckp da lme da..ape r..bru nk post! Senamrobikthon ni bnda alah ape?? ntah r..aku pon rse susah nk terangkn..ni event besa r..kesimpulannye,kumpul duit utk skewl then senamrobik kat skewl..2 je r yg leh dikatakn..ade prtndgn snmrbk utk unit bruniform..x yah cte r..aku x menang pon..'main activity' dye snmrbk r..ade gak aktiviti len..prtndgn shuffle, prmintaan lagu, cabutan bertuah..2 je yg aku ingat..
yg hampehnyer, aku x bwk kamera..so, 4 this event's photographer is Tizi..SAY WHAT?! Aaaa....nothing..lg hampeh, dye x tgkp bnyk gmbr..sket jer..ape r..ingat kamera 2 utk hiasan ke bwk gi skewl?! no offense..x bnyk cte r utk event ni..sbb mood aku x baek..sori..nk wat camne da 2 ekor editor tu hampeh sgt..mcm la dorg tu ngadap buku sgt..jap gi aku call dorg msti ckp ngah wat bnda len..cm da xde keje len..eh, moving on..sori..hm..nk cte ape ek? aku cte yg 'main' je r..(main=utama,not main=play) aaa...pe ek?? yg aku taw wafa x dtg..saei n bella jd tugu..dowg dok lepak jer..x wat pape pon..aku tizi nabila nadira n zuraini lepak kat kantin..argh!! bad bad bad!! pahal lak?? ade kamera.. x phm suda..x yah phm..xde kene mengena pon..yg phm tu diam jer..x yah nk bukak mulut..wat lalat masuk jer..lagi?
Nadira melahap lontong yg mak dye wat kat skewl..yg len attack jer..aku x..aku baek..aku x mintak pon..hihi..aku mng cabutan brtuah..hadiah dye ntah pape r..xnk bgtaw..nnti org gelak jer..kat skewl da cukup da kene kutuk..x yah nk tambah lagi..pe cte bdk2 laki?? ntah r..aku pon x taw..dorg merayau la..yg izzat n sabri asyik brkepit..agak bengong si izzat tu..dye x gi amek air kat bilik kesihatan..aku gak yg kene ingatkan dye..no offense..
da r..sampai sini jer cte yg menyakitkan ati aku ni..bye..
~E-MaN~

yg yanie 2 sesat jer..
ni jer geng yg lepak kat kantin..
pahal la dye amek gmbr sket sgt..?!

No comments:

E-M@iLz

  • Aniff-muhamadaniff@yahoo.com
  • Awang-akmal_ssi_diver@yahoo.com
  • Azizi-azizi_ayang_mystar391_smkcyber@yahoo.com
  • Bella-atul_biella94@yahoo.com
  • Dzul-dzulkarnain_s@yahoo.com.my/
  • E~MaN-honey_dbluver@yahoo.com
  • Izzat-izzat_nissan_skylinev32@yahoo.com.my
  • Nabila-nabilasyazreen_94@yahoo.com
  • Nadira-kazusuke_kawainekochan@yahoo.com/kazura_chantheanimeotaku_luver@yahoo.com
  • Sabri-sabri_macho12@yahoo.com
  • Saei-saei_hanakimi94@yahoo.com
  • Siva-c.va_09@hotmail.com/stb_1994@yahoo.com
  • Tizi-eerazabirah@gmail.com/eerazabirah@yahoo.com
  • Wafa-wafa_nebafa@yahoo.com
  • Zuraini-zuraini_princessd@yahoo.com.my/ryuuechizen_94@yahoo.com.my