Saturday, November 1, 2008

Debts debts debts!! KRK pokai!!

Help!! Lor..dye ni lagi..lantak r..KRK?? hutang?? Ow gosh! How can this stupid thing happened?! this can't be true..Juz tell us we're having bad dream..no,no,no...ni kenyataan..yup,mmg pon! ape r..hutang pahal plak? surat kabar nye hal la!! agak hampeh yer, bdk2 laki x byr duit kls..padahal dorg yg cilok surat kabar tu..

at last, dgn usaha aku yg gigih ni aku pakse dorg bayar..bayar pon dorg!! tp x sume r..tp boleh menampung debts kteorg nie..but 4 jamuan, kteorg siap ade duit lebih lg n thanx to our beloved guru kls, ustazah Tg Maznon yg telah menyumbangkan sbyk rm50. trimas kteorg ucpkn..n kpd yg da byr kat saei tu teruskan membayar..biar duit bnyk sket kte leh wat sumthing 4 the damn bad looking class..dgn harapan nk kalahkan 3kaa yg asyik mng tu..bengang!! sabar,sabar..

debts kteorg da abis!! woohoo..satu je yg x abis..pe?? damn idiot exam!! yeah...btol tu..cpt r blah exam!! x sbr nk jamuan nie..
tgk r spe manager dye..aku gak..n wafa also..but credits go 2 me plz..haha..no offense..aku bnyk wat keje gak..aku kene masak itu ini..bli itu ini...wat kad jemputan..aku nk jadi AJK makanan, dorg x bg!! huhu..kejam!! dorg ckp nnti aku cilok makanan!! kuang asam tol!! luckily, zuraini will be there 2 help me..she'll come to my haws..trimas..
Prasan x logo baru tu?? tanya la sape yg wat..!! sape? Iman la..! ckp r logo tu cantik+gempak!! wah,cantik+gempaknye!! hehe..trimas2!! susah taw nk wat bnda alah tu..mengambil mase yg lama..krenye aku ni rajin gak..4 class, aku sanggup wat pape..tp duit kls x pena nk byr..hehe..

TSHIRT!! x wat2 lagi..ape ni..ble lagi?! nnti r..ngah bincang..bincang da berbulan-bulan..tapi habuk pon xde..sabar r..org ngah bz nie..hm..pe lg ek?? 2 je la..
gotto go..bubye..cm da xde org len..ckp bubye pastu hye balik..xpe r..bye..(sori r, aku ni ske melalut sket)
~E-MaN~

sje je letak gmbr nie..bg menyemak kat sini..haha..ade gmbr makhluk2 yg da pindah ke Putrajaya..Klau x silap, ni gmbr hari terakhir ngan dorg..




2 comments:

shikin's said...

aku cam kenal je bdk pompuan yg bergambar dgn ko tu..
die tu ex classmate kite kn dulu mase darjah 4.. ?
ohh my bad
ko dh pindah darjah 4
eh dh ke?
hahaha, whatever la
name die sape aa ?
zu zu ape eaa ?
wey, gitau name die sape!!
aku tgh wonder ni

ePPDa SMK Cyberjaya said...

Hurm.. Nice blog. Ade smgt ppaduan.. Keep it up! Well.. Leh iklankn blog ni kat SMK Cyberjaya social network.
(smkcyberjaya.ning.com).Let all over the school know about you all.. Make your 2krk group there.. Anyway, nice blog!

E-M@iLz

  • Aniff-muhamadaniff@yahoo.com
  • Awang-akmal_ssi_diver@yahoo.com
  • Azizi-azizi_ayang_mystar391_smkcyber@yahoo.com
  • Bella-atul_biella94@yahoo.com
  • Dzul-dzulkarnain_s@yahoo.com.my/
  • E~MaN-honey_dbluver@yahoo.com
  • Izzat-izzat_nissan_skylinev32@yahoo.com.my
  • Nabila-nabilasyazreen_94@yahoo.com
  • Nadira-kazusuke_kawainekochan@yahoo.com/kazura_chantheanimeotaku_luver@yahoo.com
  • Sabri-sabri_macho12@yahoo.com
  • Saei-saei_hanakimi94@yahoo.com
  • Siva-c.va_09@hotmail.com/stb_1994@yahoo.com
  • Tizi-eerazabirah@gmail.com/eerazabirah@yahoo.com
  • Wafa-wafa_nebafa@yahoo.com
  • Zuraini-zuraini_princessd@yahoo.com.my/ryuuechizen_94@yahoo.com.my